Tuesday, January 03, 2006
Running from the rain

("Running from the rain" by AnneKarin Glass)



-Είναι πόσες μέρες τώρα που στα αυτιά μου ακούγεται κάτι σαν βροχή.

-Έλα, ο θόρυβος που κάνει ο υπολογιστής είναι.

-Ναι;

-Ή ίσως να είναι ένας συνεχής μακρινός ήχος.

-Ναι;

-Ναι. Αλλά ίσως να είναι και τα αυτιά σου, που βουίζουν πάλι.

-Μμμμ...ναι, ε;

-Μπορεί να είναι και το μίξερ της μαμάς, φτιάχνει κέικ.

-Μπορεί...μα...

-Έλα, σου λέω, ίσως να είναι χειροκροτήματα απ' τα παιδιά της γειτονιάς; Πάλι παίζουν θέατρο.

-Αφού...αφού για βροχή μου μοιάζει εμένα.

-Σώπα, λέω, βροχή δεν είναι, αλλά μπορεί να είναι τα ποδοβολητά των ανθρώπων.

-Θα μπορούσε, μα επιμένω...

-Όχι, το βρήκα! Ο απέναντι ποτίζει τα σπαρτά του, γι' αυτό ξεγελάστηκες.

-Όχι, όχι, είναι βροχή, σου λέω ότι ακούω βροχή!

-Μα δεν βρέχει, σώπα σου λέω, δε βρέχει, έχει λιακάδα πολλή, οι ηλιαχτίδες είναι που τριζοβολάνε στα κεραμίδια.

-Απελπίζομαι τώρα, πώς να σου πω, ότι εγώ ακούω μια βροχή; Πώς;

-Οι ψυχές των τζιτζικιών που φύγαν με το τέλος του καλοκαιριού, μπορεί να είναι. Βροχή, όμως, όχι!

-Σε παρακαλώ, πες μου ότι είναι βροχή. Πες το! Πες...

-Δεν είναι, ακούω καλύτερα από εσένα. Δεν είναι βροχή, ψυχή μου...

-Ναι, αλλά κλαίω...Πες μου ότι είναι βροχή!

-Δεν είναι βροχή, καλή μου, είναι ψυχή. Πίστεψέ με, είναι ψυχή.

-Όχι βροχή;

-Ψυχή, βροχή, το ίδιο κάνει.

-Άρα, βροχή!

-Άρα, γιορτή!

-Άρα, σωστά μου είπε η γιαγιά, "ομπρέλα σήμερα μην πάρεις".
 
posted by mistounou at 6:54 AM | Permalink |


16 Comments:


At 11:14 PM, Blogger Magica de Spell

"Ψυχή, βροχή, το ίδιο κάνει."

Καλή χρονιά, Αρτεμάκι.

 

At 1:07 AM, Blogger mindstripper

Χωρίς ομπρέλες ο χρόνος τούτος. ;-)

Καλημέρα με φιλιά και πολλούς χαιρετισμούς! :-)

 

At 5:11 AM, Blogger Unknown

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 5:13 AM, Blogger Unknown

σόρι για το προηγούμενο delete... προτιμώ το running in the rain και φυσικά χωρίς ομπρέλα ;)

 

At 9:28 AM, Blogger kaltsovrako

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός και έβρεχε τα βράδυα, ξυπνούσα να πάω να ανοίξω το παράθυρο να κάτσω να ακούσω τον ήχο της βροχής μεσ' την ηρεμία.

Σήμερα μου το θύμισες, όπως επίσης και μου το εξήγησες. Ευχαριστώ.

 

At 11:32 AM, Blogger schizophrenia

Στις τελευταίες γραμμές μπορείς ακόμα και να νοιώσεις κάποιες ψιχάλες...

 

At 2:19 AM, Blogger Unknown

Running in the rain, χωρίς ομπρέλα και πάνω σε γρασίδι spirit μου... ;p

 

At 2:36 AM, Blogger mistounou

magica, οι ευχές σου πάντα χορταστικές! :)

mindstripper, ναι, χωρίς ομπρέλες, χωρίς να λείψει η "Μυρτώ", χωρίς να μας ξεφύγει κανένα κοριτσάκι που κοιτά εκστασιασμένο από ένα παράθυρο...(ξέρεις εσύ!).

street spirit, και με ομπρέλα να σε σκεπάζει, μπορείς να αποτυπώνεις δια της φαντασίας σου τις στάλες που καταφτάνουν. Σε θαυμάζω!

kaltsovrako!!!Τι τιμή, μα τι τιμή. Καλώς μας ήρθες!

schizopfrenia, καλώς ήρθες κι εσύ, θα περάσω από τα λημέρια σου κι ελπίζω να βρέχει...:)

darthiir, αν ένας καμηλιέρης αγαπά τη βροχή, την αγαπάει λίγο παραπάνω από όλους τους άλλους...;)

Καλή καλή καλή χρονιά σε όλους σας!!!

 

At 5:12 AM, Blogger Τζων Μπόης

Μπου;

Καλή Χρονιά...

 

At 9:12 AM, Blogger kaltsovrako

Ποιά τιμή, παιδάκι μου;
Δεν μιλήσαμε ακόμα για την τιμή. Ένα-ένα.

;)
Καλώς σε βρήκα.

 

At 5:55 AM, Blogger mistounou

armiriki; τι έκπληξη είναι αυτή; έλαμψες δια της απουσίας σου, έχουμε αδελφοποιήσεις εδώ, δεν μπορείς να εξαφανίζεσαι! ;Ρ

Καλή χρονιά σου εύχομαι, αρμυρίκι, πάντα με υγεία!

καλτσόβρακε, :)

ηνίοχε, καλή χρονιά!!!!! Ναι, να τραγουδάς στη βροχή, να ερωτεύεσαι μέσα της, να νοσταλγείς και να ξεδιψάς αχόρταγα...

 

At 3:00 PM, Blogger ΠΡΕΖΑ TV

Ωραια και η σημερινη βροχη...Αναιμακτη...

 

At 12:33 PM, Blogger Alpha

Το θέμα είναι πως η βροχή μπορεί να μας μπερδεύει, να χώνεται μέσα μας, πέρα απ τα αδιάβροχα. Να κουλουριάζεται σα φίδι στο στήθος μας, να μας κυτά από κεί εκστατικά και μόλις πάμε να έτσι να την πιάσουμε, να την κρατήσουμε, να την ελέγξουμε, να φεύγει και να χάνεται.
Ναι.Είναι ψυχή αν το τολμάς.Αν το τολμάς να την κυτάξεις.

 

At 1:35 PM, Blogger τσέλιγκας

Ψιτ; Εγώ έχω τα πρόβατα, εσύ βόσκεις σε άλλους αγρούς;

 

At 1:16 PM, Blogger Mikrouli

Άρτεμις, πού είσαι;

Από βροχή το γύρισε σε χιόνι και εσύ άφαντη!

Φιλιά!

 
eXTReMe Tracker