Monday, November 07, 2005
Κάτι ακόμη για το Λάμδα
Λύγισε φιλί να πιάσω
να το λιάσω, να το κλάψω,
λέγε λόγια να χορτάσω
να τα κλέψω, να τα πλάσω.

Λύγισε κορμί να λύσω
των λαθών μου να λακήσω,
λέξεις λάγνες να λοξεύουν
και λιλιά φιλιά να σπέρνουν.

Λύγισε κορφή ν’ αλέσω
στο λαιμό αγκαλιά να πλέξω,
λάμια λύσσα, λάμια πλύστρα
στα λιοτρίβια αλυχτήσαν.

Λύγισε λιγάκι αλώνι
για να δω αν ήλιος λιώνει
και η λάσπη και η πλάση
αν λογιάζει ν’ αλαλάξει.

Λύγισες πολύ, καλέ μου,
λογαριάζω παρελαύνεις
λίγα λόγια ν’ αλητεύουν
και λιλιά φιλιά να σπέρνουν.
 
posted by mistounou at 6:24 AM | Permalink |


15 Comments:


At 9:00 AM, Blogger Τζων Μπόης

Να τα "αδελφοποιήσουμε";
και μετά θα ανταλλάσουμε πολιτιστικό υλικό...
ποίηση επίσης βλέπω...
ευγενικό, ευαίσθητο και τρυφερό άτομο...
θα σε διαβάζω

 

At 9:19 AM, Blogger mistounou

Αμέ, να τα 'αδελφοποιήσουμε'! Κι εγώ πρόσφατα σε ανακάλυψα και από τότε σε διαβάζω.

 

At 11:19 AM, Blogger issallos

να τα αδερφο ποιησετε να χαρουμε και μεις οι 'πεζοι'.....και σαν δημαρχος της πολης να σας δωσω και "το κλειδι της"....να μπαινοβγαινετε......τα σεβη μου !!!!

 

At 2:22 PM, Blogger vangelakas

eisai apo lakedaimona?

 

At 11:19 PM, Blogger snikolas

Πολύ super το postaki σου!

 

At 12:04 AM, Blogger τσέλιγκας

Και η Λυγιά τι ωραίο μέρος!

 

At 12:17 AM, Blogger Juanita La Quejica

Καλημέρα!

 

At 3:38 AM, Blogger jojo

πολύ ωραία άσκηση....

ξέρω μερικούς συμπολίτες μου που θα το διάβαζαν και με ιδιαίτερο χρώμα... προσφέρεται το γράμμα βλέπεις! ;)

 

At 4:04 AM, Blogger Unknown

Και πού να δείς οι Λαρισαίοι....
Εκεί προσφέρεται ακόμα περισσότερο!!!

 

At 7:07 AM, Blogger mistounou

vaggelaka, είμαι Χαλκιδέα, με μαμά από Άργος και μπαμπά από Μικρασία. Γιατί ρωτάς;

ίσαλλε, μόνο 'πεζός' δεν είσαι...

Γεια σου Νικόλα! Πως πάει η Θεσ/νίκη;

Τσέλιγκα, πού είναι η Λυγιά;

juanita, καλησπέρα!

Φιλιά σε όλους!

 

At 7:54 AM, Blogger mistounou

jojo, δηλαδή, εσύ πώς το λες το 'Λα'; Σικάτα και κομψά; ε; :Ρ

Νταρθίιρ, για πες 'τάβλα καλη, ταβανοπαγκόταβλα' κι έλα να μου πεις τι προφορά σου βγήκε. Με μια ανάσα θα το πεις, όμως, όχι ζαβολιές!

:Ρ :Ρ!!!

 

At 9:39 AM, Blogger vangelakas

τι αλλο; για το Λ...

 

At 12:12 AM, Blogger Magica de Spell

Αρτεμάκι,
έχεις συνειδητοποιήσει καλό μου, πόσο προικισμένο παιδί είσαι?
Περιμένω με αγωνία συνέχεια.

 

At 1:45 PM, Blogger Marie-Hélène S

Χαιρόμαι που σε βρησκω εδω.
Δεν ειμαι η μονη που εχει διαφορετικα σπιτια σε διαφοφετικες γοιτονιες.παντα ειναι μια απολαυση να σε διαβαζω.

 

At 5:49 AM, Anonymous Anonymous

eXTReMe Tracker