Saturday, October 22, 2005
Πότε θα περάσει ο σαλεπτζής;

Η Μις του Νου, ήταν πάντοτε μια γάτα. Γάτα που χαρακτήρισε -μια ολόκληρη εποχή- ένα μικρούλι μονόστηλο της εφημερίδας. Κι εκεί είναι ακόμη. Και πάντα, όπου κι αν πάει, θα κουβαλάει τη γατίσια ματιά της...Μα όταν κανείς ανέβει τα κεραμίδια, εμένα έρχεται και μου τα λέει. Μου λέει για ό,τι έγινε, ειπώθηκε και διαπιστώθηκε. Κι έτσι, κάπου κάπου, μου κάνει δώρο μια μικρή, μικρή, μικρή ιστορία. Ακούστε...

Κρύωνε το στηθάκι του παιδιού. Για μια στιγμή, η Μις του Νου, νόμισε ότι το χουρχούρισμα που ακουγόταν από μέσα του, ήταν δικό της, αλλά όχι. Τα πνευμόνια του παιδιού, αναταράζονταν από τη θέρμη και το κρύο συνάμα. Και να μην παραπονιέται, παρά μόνο να ρωτάει κάπου κάπου:

-Πότε θα περάσει ο σαλεπτζής;

Άργησε σήμερα κι εκείνος. Μέρα που βρήκε…Ανησυχούσε και η Μις τώρα, κοίταζε δεξιά, κοίταζε αριστερά, τέντωνε τα αυτιά της, στεκόταν ολόρθη, μπας και ακούσει το καροτσάκι να σούρνεται στο πλακόστρωτο.

Φωνάζει ο σαλεπτζής «Σαλέεεεπ, πουλάω, Σαλέεεεεπ!!». Μα σήμερα, πούντος; Λες να μην έρθει; Μπα, αποκλείεται, τέτοιο κρύο σήμερα…

Του ‘δωσε η μάνα του παιδιού πενταρίτσα για σαλέπι. "Πάρε", του είπε, "πριν πας στο σχολείο να ζεσταθείς". "Να μην πάω σχολείο μάνα", της απάντησε. "Πήγαινε γιαβρί μου, εκεί έχει σόμπα, έχει λίγο ζέστη για σένα". "Εντάξει μάνα".

-Πότε θα περάσει ο σαλεπτζής;

Σε λίγο θα χτυπούσε το κουδούνι του σχολείου κι ο σαλεπτζής άφαντος. Μα λίγο πριν το παιδί γυρίσει να μπει στο προαύλιο να ‘τον που ακούστηκε:

-Σαλέεεεεπ! Σαλέεεεπ, πουλάω!

Ήπιε και γλυκάθηκε και ζεστάθηκε. Και καμμία σόμπα δεν τον ζέστανε όσο εκείνη η πενταρίτσα από τον κόπο της μάνας του…
 
posted by mistounou at 1:49 PM | Permalink |


7 Comments:


At 10:48 PM, Blogger Mikrouli

Σαλέπι έχει το παιδί
στο χέρι το κρατάει
κι η μάνα που το βύζαξε
με θέρμη το κοιτάει

Μικρούλι μου μονάκριβο
του έρωτα σποράκι
ήσουνα πάντοτε γλυκό
πανέμορφο μωράκι

Το κρύο διώξε μονομιάς
τη ζέστη αγκαλιασέ την
μην το χεράκι σου κουνάς
την τσέπη άφησέ την

Το πενταράκι που κρατείς
στο έδωκα μ΄αγάπη
το σαλεπάκι σου να πιεις
δεν μπαίνει στο ντουλάπι

Αγαπημένο μου παιδί
δεν έχεις να φοβάσαι
του κόσμου τα καμώματα
όπου και να κοιμάσαι

Γιατί η μανούλα σου
σε προίκισε με αγάπη και με δώρα
από κοίνα τα πολύτιμα
που έκρυβε η Πανδώρα!

 

At 10:48 PM, Blogger Mikrouli

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 7:04 AM, Blogger mistounou

Δικό σου Μικρουλάκι;

Πανέμορφο πάντως...

 

At 11:22 AM, Blogger Marina

Και πώς λένε την εφημεριδούλα,
που γράφει ιστορίες
η όμορφη γατούλα?

 

At 3:02 AM, Blogger Unknown

Σαλεπάκι μιαμ... αν και δεν έβαλε ακόμα κρύα....

 

At 8:53 AM, Blogger mistounou

Μαρινάκι, στην "Προοδευτική Εύβοια", συχνάζει η Μις του Νου...

Darthiir, τα κρύα έρχονται ολοταχώς!

 

At 2:21 PM, Blogger Mikrouli

:-D

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Ειδικά από εσένα είναι τιμή μου να το ακούω...
Κατα-δικό μου!!! Για 'σένα!!!

 
eXTReMe Tracker