Tuesday, October 11, 2005
Κι αφού...


Κι αφού οι καλοκαιρινές αποδράσεις δεν έγιναν επαρκή αναγνώσματα, διψάω πολύ ακόμη.

Δεν πρόλαβε η αρμύρα να εξατμιστεί.

Δεν μπόρεσε το τζιτζίκι τελικά να παντρευτεί.

Ξεχάστηκε στη σαγηνευτική έλξη της ρετσίνας κι άφησε τη νύφη Ημέρα να νυχτωθεί απαλά.

Τόσο απαλά. Τόσο απαλά που.

Τόσο απαλά που λησμονήθηκε.

Λησμονήθηκε η νύφη Ημέρα μαζί με τους Ήρωες τους λουσμένους λιόγερμα.

Γιατί μου πήραν το κόκκινο;

Εγώ θέλω να χρωματίσω με αυτό την αναμονή.

Γιατί μου πήραν η Ημέρα και οι Ήρωες το κόκκινο;

Βιάζομαι να βάψω το περβάζι.

Αυτό που βγαίνω να δω αν θα με δεις.

Μια κλίση αναπάντεχη πήρε το ποτάμι.

Βλέπει φράγμα εμπρός του κι αλλαλάζουν οι λέξεις. Αυτές, που αφροδύονται από τις συγκρούσεις. Αυτές, που γίνονται σαν ορμή και θέληση αγκαλιαστούν.

Βράχος το δεύτερο.

Ύδωρ το πρώτο.


Απ' αυτό θέλω, γιατί διψάω πολύ ακόμη.
 
posted by mistounou at 8:48 AM | Permalink |


8 Comments:


At 11:41 AM, Blogger τσέλιγκας

πέτρινα χρόνια;

 

At 12:17 PM, Blogger mistounou

ίσως, ίσως να είναι κι έτσι...

 

At 10:04 AM, Blogger Juanita La Quejica

Η φωτογραφία με γυρνά στα παιδικά μου χρόνια, σε κάποιες επισκέψεις σε παρακείμενο στην πόλη σου χωριό.

Τώρα όλοι χτίζουν ... βιλίτσες.

Άλλαξε πολύ η Εύβοια.

 

At 11:17 AM, Blogger mistounou

Ασχήμυνε πολύ η Εύβοια...

Δυστυχώς.

 

At 7:01 AM, Anonymous Anonymous

Και οι άνθρωποι χωρίσανε κι'αγαπήσαν τα εγώ τους,και οι τόποι μαγαρίστηκαν,αλλά πάντα θα υπάρχουν ρυάκια δίπλα μας να ξεδιψάμε,έτσι Αρτεμις,τίποτα δε μας γονατίζει....

 

At 8:55 AM, Anonymous Anonymous

What a great site Roulette table pictures

 

At 11:36 AM, Anonymous Anonymous

Εξεπλάγην οταν αντίκρυσα την φωτογραφία μου κατα τύχη σε αυτό το blog αλλά μιας και παντρεύτηκε με ένα καλό κείμενο σαν αυτό......

 
eXTReMe Tracker