Thursday, October 20, 2005
Τι να κεράσω;


Του Αγ. Αρτεμίου σήμερα...Γιορτάζουν μαζί μας κι οι Γεράσιμοι -όσοι έχετε Γεράσιμο, να του ευχηθείτε, μιας και θα τον έχει ξεχάσει ως κι η μαμά του- καθώς επίσης και η Ελληνική Αστυνομία. Τώρα, από πού κι ως πού, τους ταίριαξε ο Αγ. Αρτέμιος για προστάτης της Αστυνομίας δεν ξέρω...Ίσως είναι που κουβαλάει ασπίδες, σπαθιά, κοντάρια, με λίγα λόγια, σαν αστακός είναι ζωσμένος, μεγάλη η χάρη του.

Τέλος πάντων, γιορτάζω σήμερα, κι έτσι κουκουλωμένη στα ζεστά, ντυμένη σαν κρεμμυδούλα και έχοντας κάνει τη Softex κατά πολύ πλούσια, φυσάω και ξεφυσάω από το κακό μου, που εδώ και πόσες μέρες έχω κρεβατωθεί. Το ντεκόρ είναι ολίγον τι άθλιο, αλλά ένα γλυκάκι το φτιάξαμε...

Μία μπέμπα -το γλυκάκι- έτοιμη να βουτήξει σε υπέροχη γλυκιά κρέμα, καλή ώρα όπως τότε που αποφάσισαν να με βαφτίσουν Άρτεμη, μόνο που τότε βούτηξα σε νερό....Και ενα απολαυστικότατο σοκολατάκι στην άκρη για γαρνιτούρα και κυριώς, για να εξισορροπήσει την γεύση...


Κυρίες και κύριοι, σερβιριστείτε!



Υ.Γ.: Είπαμε, self sevice, εγώ δεν προλαβαίνω...Βρίσκομαι ανάμεσα σε ενα βουνό χαρτομάντηλα Softex, απανωτά φταρνίσματα και ανελέητο βήχα. Που μου θέλετε και πολυτέλειες, ε;
 
posted by mistounou at 3:17 AM | Permalink |


14 Comments:


At 4:07 AM, Blogger Mikrouli

Γλυκειά μου Αρτεμισία,

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ!!!

Περαστικά κοριτσάκι...

Μιας και μας καλείς, βάλε στο μπουφέ και το vix να σου κάνουμε καμιά εντριβούλα!

Για το δώρο επιφυλάσσομαι....
Προς το παρόν χαρτομάντιλα και κανά τσαγάκι θα σου φέρω...

 

At 4:33 AM, Blogger mindstripper

Ααααα... κάνω δίαιτα αλλά θα πάρω δύο, ευχαριστώ! :-P
Χρόνια σου πολλά, ζεστά, ευτυχισμένα και χαμογελαστά. Και σιδερένια, και τώρα και πάντα. ;-)
Όταν με το καλό γίνεις περδίκι, θα σου έχω φυλαγμένη μία Μυρτώ! :-)))

 

At 4:35 AM, Blogger mistounou

Γιούπιιιι! Τσαγάκι και χαρτομάντηλα από το Μικρούλι; Και εντριβές; Και Μυρτώ απο την mindtripper; Τι άλλο θέλω βρε! Πήρα τα πάνω μου κιόλας!

 

At 4:41 AM, Blogger jojo

Xρόνια σου πολλά Αρτεμις!

Σιδερένια, πολύχρονη,
αγαπημένη, αισθαντική,
ευαίσθητη(οχι πολύ όμως),
και πάντα χαμογελαστή!

Και του χρόνου με υγείααααααα!!! ;)

 

At 4:50 AM, Blogger ---.

Την γλύκα του να ΄χεις.

Χρόνια πολλά κοριτσάκι

 

At 5:09 AM, Blogger τσέλιγκας

Χρόνια πολλά το λοιπόν με συνοδεία από Bob Marley και Natural Mystic και όσο για την απορία σου σχετικά με την αστυνομία, προέρχεται από τον Αρτέμη Μάτσα, το γνωστό φίλο της Κατοχής. Και περαστικά βεβαίως βεβαίως για να καταφέρεις να το γιορτάσεις σύντομα και χωρίς χαρτομάνδηλα!

 

At 5:34 AM, Blogger mistounou

jojo, constantina, avanti ευχαριστώ!!!

Τσέλιγκα, τα χαρτομάντηλα δεν τα γλιτώνω, τουλάχιστον όχι σύντομα,πάμε για ένα χορό τώρα και θύμησέ μου να σου πατήσω το πόδι...Ακούς εκεί, Αρτέμης Μάτσας...

 

At 5:56 AM, Blogger Marina

Τα χρόνια πολλά μου τα έστειλα ήδη, καθώς και το δώρο μου...τι λές? Να πάρω ένα γλυκάκι..μεσημέρι είναι και πεινάω..

Μμμ! Τι ωραίο! Τη συνταγή θέλουμε!
Περαστικά σου

 

At 6:48 AM, Blogger Unknown

Άντε βρε, χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείς... κρεμασμένο απ' το ταβάνι να το βρείς....!!!! :)

Περαστικά!

 

At 7:21 AM, Blogger mistounou

Μαρίνα σε ευχαριστώ διπλά! Παρε τώρα κι όσα φιλάκια σου χρωσταω κι απόλαυσε το γλυκάκι σου.

takeaguietlife, σε ευχαριστώ πολύ και καλώς ήρθες.

Darthiir, δεν ξέρω γιατι πρεπει να σε ευχαριστήσω, προς το παρόν έχω απορροφηθεί στη σκεψη του τι μπορεί να κρέμεται από το ταβάνι μου. :Ρ

Πολλά φιλιά!!!!

 

At 7:34 AM, Blogger elpinor

Χρονια σου πολλα και γρηγορα να σου περασει το κρυολογημα.

 

At 9:27 AM, Blogger Juanita La Quejica

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!

Χρόνια Πολλά και -κυρίως- Ευτυχισμένα!

Περαστικούλια.

ΥΓ. Yiam! Νοστιμότατο, γεια στα χέρια σου! Και από διακόσμηση, σκίζει!

 

At 3:08 PM, Blogger mistounou

elpinor και juanita σας ευχαριστώ πολύ! Και με τόσες ευχές, νεικήκαμεν! Το κρύωμα πήγε περίπατο!

 
eXTReMe Tracker