Tuesday, November 15, 2005
Εδώ Κρήτη...
Τώρα, πώς έγινε, εγώ που πάλευα μονίμως με τους τόνους, τα γράμματα και τις τελείες να βρεθώ στο 1ο έτος της Σχολής Επιστήμης των Υπολογιστών του Πανεπιστημίου της Κρήτης, είναι πολύ μεγάλη ιστορία. Και ξαφνική. Άρον άρον έφυγα, ούτε πράγματα δεν πήρα, μόνο εμένα πήρα και λίγους εκλεκτούς αποχαιρετισμούς. Σα να σας χαιρετάω κι εσάς τώρα, ή μου φαίνεται;

Όχι, εσείς, πάντα εδώ είστε κι εγώ πάντα εδώ είμαι. Απλά περπατώ με τα ίδια πόδια, μα σε άλλη πορεία. Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει, είναι αλήθεια αυτό. Το παραδέχομαι. Αλλά, σιγά σιγά, ξεμύτισα στην πόλη, γνωρίστηκα με τους δρόμους της, και τ' αμφιθέατρα. Ναι, και τ' αμφιθέατρα. Αυτά, που μπαίνω μέσα το πρωί και σα να άρχισα να πιστεύω ότι μου είναι οικεία.

Τα λέμε σύντομα!
 
posted by mistounou at 2:47 AM | Permalink |


13 Comments:


At 3:48 AM, Blogger Blogarismenh

πολλά πολλά φιλιά Αρτεμης!!

 

At 4:13 AM, Blogger snikolas

Ελπίζω να συνεχίσεις να γράφεις όμως και να μην παρατήσεις το πάλεμα με τους τόνους και τις τελείες.

 

At 4:24 AM, Blogger morpheous

tha kaloperaseis!

 

At 5:07 AM, Blogger Marina

΄Μπράβο Αρτεμις που έφυγες απο τα γνωστά και ανοίχτηκες στα πέλαγα του καινούργιου..Η νέα ζωή είναι ότι σου χρειαζόταν..

Συγχαρητήρια και πάλι

 

At 6:24 AM, Blogger Juanita La Quejica

Καλή Αρχή στην νέα προσπάθεια!

 

At 11:44 PM, Blogger iPol

Κράτα τους τόνους και τις τελείες, θα σου χρησιμεύσουν έτσι κι αλλιώς.
Τα μπαγκάζια σού είναι άχρηστα...
Καλή περιπέτεια στη νέα σου ζωή!

 

At 1:18 AM, Blogger Unknown

Άντε καλή επιτυχία και από εμένα...

 

At 2:47 AM, Blogger Magica de Spell

Καλή επιτυχία κι από μένα και συγχαρητήρια για την απόφαση.
Η Κρήτη θα σε αποζημιώσει ποικιλοτρόπως.
Να περάσεις καλά!
Φιλιά

 

At 3:18 AM, Blogger mindstripper

Καλή αρχή Άρτεμη! :)
Η Σχολή Επιστήμης των Υπολογιστών έχει να μάθει πολλά από σένα.
Το οικείο είναι στήριγμα μεγάλο. Μια χαρά θα τα πας!
Πολλά φιλιά!

 

At 12:29 PM, Blogger ViSta

Οι τόνοι δε νομιζω να χρειαστουν στις σπουδες αλλα οι τελείες σιγουρα αν γραφεις προγραμματα.
Καλη επιτυχια στην καινουργια πορεια σου και συγχαρητηρια.
Μη σταματας να το παλευεις.

 

At 1:47 AM, Blogger mistounou

Σας ευχαριστώ πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ όλους....Δηλαδή...με συγκινήσατε...
Φιλιά!

 
eXTReMe Tracker