Friday, July 08, 2005
Δεν ξέρω γιατί...

Είμαι 27 κι αντί να περπατώ στην παραλία με κάποιον χέρι χέρι, κάθομαι και κοιτάω μια οθόνη. Δεν ξέρω γιατί...
Είναι καλοκαίρι, οι περισσότεροι κανονίζουν τις διακοπές τους, εμένα το μόνο που μου αρκεί είναι να περάσει η σημερινή μέρα. Δεν ξέρω γιατί...
Είμαι πολίτης σε μία αδίστακτη πραγματικότητα που σε θέλει πάντα σε εγρήγορση, κι όμως επιμένω να ονειροπολώ, επιμένω να αναβάλλω, επιμένω να ζω πότε σα να έχω μία αιωνιότητα μπροστά μου, πότε σα να χω μόνο λίγες στιγμές ακόμη να ζήσω. Δεν ξέρω γιατί...
Έχω κάνει φίλους και φίλους "απρόσωπους" και αρνούμαι να δω τους υπαρκτούς, αυτούς που με περιμένουν στο μπαλκόνι τους με ένα μπουκάλι κρασί. Δεν ξέρω γιατί....
Έχω πετύχει πολλά, με κόπους και θυσίες, μα είμαι ικανή να διαλύσω τα πάντα από στιγμή σε στιγμή. Δεν ξέρω γιατί...
Είμαι γυναίκα και κοιτάζομαι σπάνια στον καθρέφτη. Δεν ξέρω γιατί...
Έχω σώμα πλήρες και διστάζω να χορέψω, δεν ξέρω γιατί...
Ονειρεύομαι κάθε βράδυ κι από έναν άλλο τόπο, κι όμως, δεν έχω πάει σχεδόν πουθενά. Δεν ξέρω γιατί...
Μπορώ να καταφέρω τα πάντα εάν το θέλω, αλλά συχνά περιμένω κάποιον να με τραβήξει από την οκνηρία μου. Δεν ξέρω γιατί...
Και τώρα μόλις, που συνειδητοποιήσα ότι υπάρχουν πολλά για τα οποία θα έπρεπε να είμαι υπερήφανη, διαλέγω να δείξω την απαιδιόδοξη πλευρά μου. Δεν ξέρω γιατί...
Μόλις είδα έναν πολύ ενδιαφέροντα άνθρωπο να κάθεται μόνος μπροστά στη δική του οθόνη και κανείς μας δεν έχει τα κότσια να ρίξει μια ματιά δίπλα του, να χαμογελάσει. Δεν ξέρω γιατί...
Ξέρω ότι όλα βρίσκονται μέσα στο μυαλό μου, φτάνει να παω στο ανάλογο κουτάκι κι ως άλλη Πανδώρα να απελευθερώσω τα πάντα, μα δεν το κάνω. Διαλέγω πεισματικά να μείνω για λίγο ακόμη με την μάσκα, αυτήν που φοράω όταν θέλω να πρωταγωνιστήσω σε τραγωδία. Δεν ξέρω γιατί....
Έχω ασπαστεί το "Λίγη χαρά σ' αυτά τα σκοτεινά γραφτά" του Κ. Βάρναλη και τώρα το μόνο που κάνω είναι να αντιφάσκω. Δεν ξέρω γιατί...
 
posted by mistounou at 12:55 PM | Permalink |


18 Comments:


At 4:14 PM, Blogger issallos

σσσσ!!! δεν ξερω γιατι αλλα η ησυχια ειναι γεματη φωνες............ "ακου" γυρω σου τοσος πονος....
και μεις οι τρεις στον καφενε τσιγγαρο πρεφα και καφε ....ρε δε βαριε... ρε δε βαριεσαι αδερφε !!!! (Κ. Χατζης)

 

At 4:58 PM, Blogger mistounou

Ax,Ίσσαλλε, ωραία παρέα μου κάνεις τώρα! Είτε εδώ, είτε εκεί...εσύ παρών! Να 'σαι καλά!

 

At 3:38 AM, Anonymous Anonymous

Ένα γεια από τον DCD. Keep on writing...

 

At 4:22 AM, Anonymous Anonymous

You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life. -Albert Camu.

Καλά μπάνια!

 

At 7:56 AM, Blogger christos

Carpe Diem, Μόνο αυτό.
Η Ελληνιστί, ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας.

 

At 7:40 AM, Blogger Blogarismenh

Ούτε εγώ ξέρω γιατί.
Πάντως δεν πρέπει με τίποτα να πέφτει η ψυχολογία μας!!

 

At 8:56 AM, Blogger Marina

Γιατί ...έτσι!
Θεωρούμε ότι είμαστε "στα πάνω μας" όταν πλέουμε σε πελάγη ευτυχίας...και έτσι είναι
θεωρούμε ότι είμαστε "στα κάτω μας" όταν λυπούμεθα, όταν κλαίμε, όταν μας συμβαίνουν τα 100 στραβά...και έτσι είναι
Ομως όταν είμαστε άδειοι..ούτε πάνω αλλά ούτε και κάτω..είμαστε ήρεμοι, έτοιμοι να εκτιμήσουμε τις καταστάσεις γύρω μας και να αποφασίσουμε για τη ζωή.
(I ching)

 

At 9:11 PM, Blogger araxtos

artemis...
Σε διάβασα.


araxtos

 

At 12:03 AM, Anonymous Anonymous

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.Α όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

 

At 6:33 AM, Blogger araxtos

..."Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν
από τον κόσμον έξω".

"Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν
στον κόσμο μέσα"

Θα έλεγε ο araxtos

(sorry συνάδελφε Καβάφη αλλά άλλαξαν οι εποχές)

 

At 5:29 AM, Blogger Unknown

Όλα βρίσκονται στο μυαλό σου. Απλά χρειάζεται να αποδεχτείς την πραγματικότητά σου και να προσπαθήσεις να βρεί την χαρά και τις λύσεις σε όσα είναι γύρω σου. Και σίγουρα μπορείς να τα βρείς όλα αυτά, αρκεί να αποφασίσεις ότι τα θές και να τα ψάξεις αντί να ονειροπωλείς και να αναρωτιέσαι πού θα τα βρείς.

Κοίτα γύρω σου, μην κοιτάς μόνο τα όνειρά σου.

Παρεπιπτόντως, πολύ ωραία posts.

 

At 5:35 AM, Blogger Unknown

Και για να μην παρεξηγηθώ: Κοίτα γύρω σου να βρείς τί ταιριάζει στα όνειρά σου, όχι να ακυρώσεις τα όνειρά σου με την πεζή πραγματικότητα!

 

At 6:07 AM, Anonymous Anonymous

Διάβασα τυχαία το σχόλιο σου. Μου θύμησε το πως ήμουνα πριν 2 χρόνια. Είχα πιάσει πάτο! Είχα παραιτηθεί από την ζωή. Γυρνούσα σπίτι και κοιμόμουνα για να μην σκέφτομαι. Δεν είχα την παραμικρή διάθεση για ζωή. Είχα κάνει τόσα στη ζωή μου. Είχα τα πάντα και όμως μου έλειπε κάτι. Αυτό που έγω θεωρούσα σημαντικό! Έκανα λοιπόν όνειρα και τα ζούσα. Ήταν ένας τρόπος απόδρασης από τι μιζέρια μου!
Σήμερα? Σήμερα, ζω ένα όνειρο. Ένα όνειρο χειροπιαστό, ζω αυτό που τόσα χρονια ονειρευόμουν. Όσο απίστευτο και αν ακούγεται (και ξέρω ότι στο έχουν πει πολλοί) το όνειρο ξεκίνησε αναπάντεχα, όταν είχα πλεόν σταματήσει να πιστεύω ότι κάτι θα άλλαζε!
Βλέποντας πίσω συνειδητοποιώ το μεγάλο λάθος που έκανα. Έχασα χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος χρόνο από τη ζωή μου! Μην το κάνεις!

 

At 2:53 PM, Blogger mistounou

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 2:55 PM, Blogger mistounou

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 11:02 PM, Anonymous Anonymous

This comment has been removed by a blog administrator.

 

At 11:04 PM, Anonymous Anonymous

Kαλημέρα και καλή βδομάδα Αρτεμις.
Πηγαίνεις στα settings του blog σου
στα Comments και στην επιλογή "Who Can Comment?" βγάζεις το anyone και βάζεις only register users.

 

At 6:28 AM, Blogger mistounou

Ευχαριστώ brainsick, το ρύθμισα.

 
eXTReMe Tracker