Sunday, June 19, 2005
Αν ήξερα μονάχα...
Είσαι δίπλα μου και σου προσφέρω το δικό μου μαντήλι...
Μπορείς με τούτο να χορέψεις, μπορείς και να σφουγγίσεις τα δάκρυα. Θα τα φιλοξενήσει, είναι παρόμοια με τα δικά μου, το μαντηλάκι ξέρει καλά τι σημαίνει αυτή η απροσδιόριστη αρμύρα αυτού του διάφανου υγρού...Ξέρει καλά, ναι σου λέω, πάρτο και θα θυμάται ήδη τι σημαίνει να το ανεμίζεις την ώρα του αποχαιρετισμού...Δεν μπορεί, θα θυμάται και το χρώμα του αίματος, τότε που το άπλωσα, μωρό ακόμη, επάνω στις εσώτερες πληγές μου.

Είσαι δίπλα μου και σου προσφέρω το δικό μου μαντήλι...
Είμαστε πλάι πλάι στη σύναξη του Ανθρώπου, του όποιου ανασαίνει. Μπορείς να με κοιτάξεις δίχως να φοβάσαι, μπορείς να με κοιτάξεις και να μη υποψιαστώ ότι θες κάτι να κλέψεις από το βλέμμα που μοιράζω απλόχερα. Μπορείς....Και σου δίνω το δικό μου μαντήλι, να το στρώσουμε στη δική μας συνεστίαση, το ψωμάκι να βάλουμε επάνω. Και τους κόπους μας, ναι, ναι και τους κόπους μας. Ζυμωμένοι με ιδρώτα, γέλιο και πολλές ελπίδες, ψήθηκε καλά από των ονείρων τα ταξίδια κι η κόρα του, χάρτης μπροκάρ της ζωής μας.

Είσαι δίπλα μου και σου προσφέρω το δικό μου μαντήλι...
Ναι, μπορείς να το κρατήσεις, σα να είναι δικό μου. Σα να το είχα εγώ, σαν ποτέ μου να μην το έδωσα...
 
posted by mistounou at 8:28 AM | Permalink |


7 Comments:


At 12:58 AM, Blogger Blogarismenh

Γεια σου Μις του Νου!!
Ελπίζω να μπορέσεις να γράφεις παράλληλα και στα δύο σου μπλογκ τόσο ωραία. Γιατί σίγουρα στο blogs.gr τους κασθηλώνεις ολους στην οθόνη τους!!
θα σου απαντήσω σε όλα σου τα ερωτήματα εδώ. Έχουμε και λέμε:
α) το blogger.com δεν έχει πρώτη σελίδα όπως το blogs.gr για να μπορείς να δεις όλους όσους γράφουν. Ωστόσο αν θες να πρακολουθείς όλα τα καινούργια ποστ μπορείς να πηγαίνεις στο http://monitor.vrypan.net/. Εγώ έχω βάλει λινκς όσους μου αρέσει να διαβάζω στο μπλογκ μου.
β) μάλλον κατα λάθος έχεις "ανοίξει" δύο φορες το ίδιο μπλογκ "ο κόσμος μου" τσέκαρε το εδώ αυτό που σου λέω και θα δεις http://www.blogger.com/profile/9427919.
γ) βάλε και ένα email στο προφίλ σου για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου. Αν θες μπορώ να σου στείλω πρόσκληση για να φτιάξεις ένα στο gmail. Στείλε μου ένα email στο blogarismenh@gmail.com και θα σου στείλω,
δ) δεν μου αρέσει καθόλου αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή, μου φαίνεται δασκαλίστικο και οτι και καλά κάνω την έξυπνη πράγμα που με εκνευρίζει αφάνταστα οπότε σταματά εδώ.
Σε πειράζει να βάλω λινκ στο μπλογκ μου και αυτό το μπλογκ σου εκτός από το άλλο που έχεις;
Καλή συνέχεια και οτι χρειαστείς ρώτα....
αναμένω με ανυπομονησία να σε διαβάσω.

c u ;-)

 

At 1:06 PM, Blogger mistounou

Όχι, δε με πειράζει να βάλεις link και για αυτό το blog.Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου και θα σου στείλω το email μου στο gmail σου και θα περιμένω την πρόσκλησή σου. θα τα πούμε σύντομα!ΕΥΧΑΡΙΣΤΏΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

 

At 7:49 AM, Blogger Marina

Βρέ, βρέ, βρέ καλώς την, την κουμπάρα!
Σε βρήκα principesa
Marina-Nephele

Γράψε διεύθυνση
http://kathimerinitrella.blogspot.com

 

At 3:54 PM, Blogger Tyxod

Σε βρήκα κι εγώ!

 

At 6:05 AM, Anonymous Anonymous

Σε βρήκα και εγώ, ευτυχώς χάρη στη Μαρίνα...θα το έχουμε λίγο δίπορτο, αλλά τι να κάνουμε, ας όψεται...καλή αρχή λοιπόν στο νέο σου σπιτάκι.

 

At 7:07 AM, Blogger mistounou

Ελπίζω να μπορώ να γράφω συχνότερα κι εδώ...Χάρηκα πολύ που σας είδα! Φιλιά!

 

At 1:56 PM, Blogger issallos

χαιρετω αλληλους !!!
θα με βρεις στο
http//:issallos.blogspot.com/
αν και δεν εγραφα συχνα !!!!
καλως ηρθαμανε!!!! χε χε !!!
ΥΓ πρεπει να το μαζεψω λιγο το εχω παρατημενο πολυ καιρο....

 
eXTReMe Tracker